Szanowni Klienci.
Jeżeli posiadają Państwo dodatkowe pytania, sugestie lub wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub listowny pod nasze dane widoczne poniżej:
GG:24494344
E-mail: biuro@bonomix.pl
-
nasze telefony czynne są całodobowo:
-
tel.506-466-786
-
sms: 506-466-786
-
e-mail:
biuro@bonomix.pl
Dostawa
Zamówione artykuły wyślemy do Ciebie Pocztą Polską w możliwie najszybszym terminie, zazwyczaj 3-5 dni. W przypadku oczekiwania na towar od zagranicznych kontrahentów, dostawa może przedłużyć się do 14 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia. Najczęściej przesyłki nadawane są o wiele szybciej - w ciągu 1-3 dni roboczych. Ponieważ mamy do czynienia z produktami sprowadzanymi z zagranicy - realizacja zamówienia może sie przedłużyć jeżeli w zamówieniu znajdują się produkty, które musimy sprowadzić od zachodnich kontrahentów. Jednak 95 procent zamówień realizowanych jest w ciągu 1-3 dni od momentu złożenia zamówienia.
Płatność
Możliwe są następujące formy płatności:
1. Za pobraniem (zapłacisz listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze przesyłki).
2. Przedpłata na konto bankowe (na podany numer konta należy wpłacić wartość zamówienia + koszt przesyłki). Po odnotowaniu wpłaty na koncie, nadamy przesyłkę pod wskazany adres.
3. Płatność on-line kartą kredytową lub przelewem z banku internetowego. W tym przypadku pieniądze na naszym koncie pojawiają się natychmiast po dokonaniu wpłaty, więc zamówienie od razu oczekuje na realizację.
Koszty przesyłki
Koszty przesyłki pokrywa zamawiający. Koszty te zalażne są od wagi towaru oraz od gabarytu paczki .
Zwrot towaru i reklamacje
Wszystkie stwierdzone przy odbiorze niezgodności asortymentowe i/lub braki ilościowe albo uszkodzenia mechaniczne Klient jest zobowiązany zgłosić Bonomix w formie e-maill w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania paczki, dołączając do zgłoszenia protokół reklamacyjny.
-
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem bonomix.pl. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu
wysłanie produktu wraz z opisem przyczyny reklamacji, dowodem zakupu, kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi..
-
Warunkiem przyjęcia reklamacji z uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi podczas transportu jest spisany wraz z dostarczycielem protokół reklamacyjny.
-
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt bonomix.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
4. Sklep Bonomix. realizuje wysyłkę tylko i wyłącznie na terenie państwa Polskiego na koszt konsumenta.
5. W obu przypadkach sprzedaży: detalicznej, konsument zobowiązany jest podać rodzaj odbioru i transportu jakim chce otrzymać produkty w celu ustalenia kosztów przesyłki. Jeśli tego nie dokona, zespół sklepu będzie oczekiwać do 14 dni na dokonanie przelewu na konto bankowe, po czym przy nie udanej próbie skontaktowania się lub braku odpowiedzi następuje odwołanie zawarcia umowy transakcyjnej i nie będzie ona realizowana.
6. Zamówione przez konsumenta przedmioty, sklep Bonomix, wysyła paczkami o wadze do 25kg za pomocą Poczty Polskiej.
7. Do każdego zamówienia konsument ma prawo otrzymać paragon na życzenie wtedy konsument zobowiązany jest podać numer identyfikacji podatkowej (NIP) oraz dane firmy lub osoby na którą ma zostać wypisana. W przypadku braku wyżej wymienionych danych sklep bonomix nie odpowiada za nieprawidłową formę dowodu zakupu.
Warunki odstąpienia od umowy
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia objęcia towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (towaru), partii lub części.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować nas PH BONOMIX 95-060 BRZEZINY SKRYTKA POCZTOWA NR.3, adres mailowy: biuro@bonomix.pl, telefon 506-466-786, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Jednak nie jest to obowiązkowe. Nie ogranicza to uprawnienia Konsumenta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć wysyłając je w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@bonomix.pl, lub drogą pocztową na adres do korespondencji:PH BONOMIX 95-060 BRZEZINY SKRYTKA POCZTOWA NR.3 . Jeżeli Konsument skorzysta z tej możliwości, sklep prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Klienta decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
2. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych rzeczy będące wynikiem korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwracane rzeczy należy odesłać na adres: PH BONOMIX 95-060 BRZEZINY SKRYTKA POCZTOWA NR.3.
3.Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy,w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep pokrywa Sklep (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep).
4. Sklep Bonomix. realizuje wysyłkę tylko i wyłącznie na terenie państwa Polskiego na koszt konsumenta.
5. W obu przypadkach sprzedaży: detalicznej, konsument zobowiązany jest podać rodzaj odbioru i transportu jakim chce otrzymać produkty w celu ustalenia kosztów przesyłki. Jeśli tego nie dokona, zespół sklepu będzie oczekiwać do 14 dni na dokonanie przelewu na konto bankowe, po czym przy nie udanej próbie skontaktowania się lub braku odpowiedzi następuje odwołanie zawarcia umowy transakcyjnej i nie będzie ona realizowana.
6. Zamówione przez konsumenta przedmioty, sklep Bonomix, wysyła paczkami o wadze do 25kg za pomocą Poczty Polskiej.
7. Do każdego zamówienia konsument ma prawo otrzymać paragon na życzenie wtedy konsument zobowiązany jest podać numer identyfikacji podatkowej (NIP) oraz dane firmy lub osoby na którą ma zostać wypisana. W przypadku braku wyżej wymienionych danych sklep bonomix nie odpowiada za nieprawidłową formę dowodu zakupu.
8. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
9. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
10. Każda ze stron, podczas procesu reklamacyjnego, odpowiada za pokrycie kosztów transportu reklamowanych przedmiotów do współ-kontrahenta we własnym zakresie. W przypadku wymiany towaru błędnie wybranego przez konsumenta koszty transportu pokrywa zgłoszeniodawca.
11. Sklep bonomix. nie odpowiada za niewywiązanie się z umowy firmy kurierskiej pośredniczącej w sprzedaży internetowej. Konsument ma prawo do zastrzeżenia dnia i godziny doręczenia przesyłki, za dodatkowa opłatą, ustalaną indywidualnie, którą musi zgłosić bezpośrednio po złożeniu oferty kupna. W przeciwnym wypadku Sklep bonomix. nie odpowiada za nieprawidłowe zlecenie zgłoszone firmie kurierskiej.
12. Informacje znajdujące się na aukcjach internetowych sklepu bonomix. nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach serwisu allegro.pl, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
13. Zespół sklepu bonomix. dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych na aukcjach produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na aukcjach internetowych sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
14. Sklep bonomix. nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane umyślnym lub nieumyślnym użytkowaniem swoich przedmiotów przez konsumentów.
15. Sklep bonomix. zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnej chwili bez podania przyczyny.
16. Regulamin określa zasady zakupów w sklepu bonomix. - Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
9. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
10. Każda ze stron, podczas procesu reklamacyjnego, odpowiada za pokrycie kosztów transportu reklamowanych przedmiotów do współ-kontrahenta we własnym zakresie. W przypadku wymiany towaru błędnie wybranego przez konsumenta koszty transportu pokrywa zgłoszeniodawca.
11. Sklep bonomix. nie odpowiada za niewywiązanie się z umowy firmy kurierskiej pośredniczącej w sprzedaży internetowej. Konsument ma prawo do zastrzeżenia dnia i godziny doręczenia przesyłki, za dodatkowa opłatą, ustalaną indywidualnie, którą musi zgłosić bezpośrednio po złożeniu oferty kupna. W przeciwnym wypadku Sklep bonomix. nie odpowiada za nieprawidłowe zlecenie zgłoszone firmie kurierskiej.
12. Informacje znajdujące się na aukcjach internetowych sklepu bonomix. nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach serwisu allegro.pl, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
13. Zespół sklepu bonomix. dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych na aukcjach produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na aukcjach internetowych sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
14. Sklep bonomix. nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane umyślnym lub nieumyślnym użytkowaniem swoich przedmiotów przez konsumentów.
15. Sklep bonomix. zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnej chwili bez podania przyczyny.
16. Regulamin określa zasady zakupów w sklepu bonomix. - Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
Życzymy przyjemnych i udanych zakupów oraz miłego spędzania czasu na naszych stronach!
Zgodnie z przepisami ustawy - Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 ze zmianami)
oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku w zakresie sprzedaży konsumenckiej:
ZASADY OGÓLNE
1. Zgłoszeniu reklamacyjnemu podlegają wyłącznie produkty zakupione w P.H. BONOMIX.
2. Produkty używane nie podlegają wymianie na nowe, tylko naprawie.
3. Produkty wadliwe fabrycznie w przedsprzedaży, nowe, nie noszące żadnych znamion użytkowania, w oryginalnych, nie
zniszczonych opakowaniach, podlegają wymianie na nowe, wolne od wad.
4. Do każdego zgłaszanego produktu musi być dołączona kopia dowodu zakupu (dotyczy dowodu zakupu klienta
końcowego np.: paragon).
5. Do każdego zgłoszenia reklamacyjnego bezwzględnie musi być dołączony protokół zgłoszenia reklamacji. Protokół
dostępny jest na stronie www.bonomix.pl . Reklamacje zgłoszone w innej formie nie będą rozpatrywane.
6. Należy upewnić się że produkty nie zostały uszkodzone mechanicznie z winy użytkownika.
7. Należy upewnić się, że w produkcie nie jest przepalone lub uszkodzone źródło światła, bateria, akumulator i inne
materiały eksploatacyjne, które nie podlegają gwarancji.
8. Lampki choinkowe „zdjęte z drzewka”, z przepalonymi żarówkami nie podlegają gwarancji. Lampki z przepalonymi
żarówkami zwracane są bez sprawdzania kompletu. Jeżeli jednak macie Państwo życzenie, aby lampki zostały
naprawione (wymienione żarówki), usługę taką wykonamy wystawiając za nią fakturę o wartości: 30% ceny katalogowej
lampek + koszt wymienionych żarówek oraz nowego lub zastępczego opakowania (jeżeli lampki mają być zapakowane
w opakowanie).
9. Reklamowane produkty muszą być starannie zapakowane i zabezpieczone na czas transportu, przesłane lub przekazane
w oryginalnych opakowaniach wraz ze wszystkimi peryferiami: przewody zasilające, ładowarki, etc..
10. W przypadku wysyłki firmą kurierską lub Pocztą Polską koszty przesyłki reklamowanego produktu (produktów) ponosi
nadawca.
11. Zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku w zakresie sprzedaży konsumenckiej P.H. BONOMIX,
jaki i inni sprzedający mają 14 dni na ustosunkowanie się do reklamowanych produktów, a nie do ich naprawy,
wymiany lub zwrotu do nabywcy.
Reklamacje rozpatrywane będą w możliwie jak najkrótszym czasie mając na uwadze przede wszystkim dobro naszych
klientów. P.H. BONOMIX zastrzega sobie jednak możliwość wydłużenia czasu reklamacji bez
podania przyczyny.
12. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji klient zostanie obciążony kosztami transportu oraz kosztami operacyjnymi w
wysokości 10% wartości reklamowanego towaru.
13. Reklamowane produkty uwzględniając zachowanie powyższych zasad, zawsze są naprawiane lub wymieniane na nowe.
W sytuacji kiedy produktu nie da się naprawić, a firma P.H. BONOMIX nie będzie w stanie wymienić go na nowy zostanie
wystawiona faktura korygująca.
14. Produkty uszkodzone podczas dostarczania do serwisu P.H. BONOMIX nie podlegają reklamacji.
15. Nieprzestrzeganie ww. zasad powoduje nieprzyjęcie reklamacji produktów i odesłanie ich na koszt nadawcy.!
|